Paradiset

Slår upp ögonen, det är klarblå himmel... sol   och i skrivande stund 13 grader i skuggan.  Va fasen... har jag dött och hamnat i paradiset eller?   :)

Står vid datorn och dricker kaffe... väntar på Pernilla som ska komma, vi ska följas på morgonpromenad, sedan ska vi dra in till stan en sväng.

I afton är det agility... näst sista gången för nybörjargruppen :)   Vi har haft sån sanslös tur med vädret varje vecka... och fortsätter det såhär så har vi ju tur även ikväll :)

Nä, nu ska jag fylla på kaffekoppen, smörja in Mollys hud med en gel jag köpte igår.. som ska dämpa hennes klåda.  Trodde att klådan skulle bli bra rätt snart efter att jag bytte tillbaka till det gamla fodret... men det verkar dröja. Jag har även beställt ett medicinskt schampo som kommer på fredag. Blir det inte bättre under kommande helg, så måste jag till veterinären med henne.

Ha en bra dag hörrni!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0