Sovit gott?



Inatt vaknade jag kl 2 av att det var två katter som bråkade. Herregud vad de kan leva om. Paddy blev alldeles till sig, så jag stängde fönstret så att vi skulle slippa höra. Efter det var det nära nog omöjligt att somna om. Kl 5 hade jag fortfarande osomnat...  skulle tro att den hann bli mot halv 6.  Tänkte ett ögonblick ställa väckaren så att jag inte skulle sova för länge... men vaknade redan kvart över 7.... fast låg kvar till kl 8 ... då insåg jag att somnar  jag om NU då vaknar jag väl inte förrän i eftermiddag.

Nu ringde Pernilla. Hon kommer och promenerar hit, då ska jag gå med hundarna och möta henne... sen drar vi ut på ridtur :)  Härligt väder idag, kommer att bli superskoj.

Perkon puttrar.... snart blir det en kopp.

Ha en bra dag allihop!
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja katter kan låta reält när de bråkar. Njut av dagen Carpe Diem!!

2011-08-13 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0