Till Hundklubben idag



Jag hade egentligen tänkt ta med Kelly... men tror jag tar Paddy istället...  Eller.... nä nu blev det svårt. :)   Eller.... jag kanske tar allihop ..... vi får se hur det slutar.

Igårkväll la jag mig 21.30.... tänkte läsa men orkade inte, så jag somnade rätt så omgående.  När jag vaknade i morse var det knappt ens morgon längre.... klockan visade på 10.10  Helt sanslöst!! Och inte har jag varit vaken under natten heller.  Ingen aning vad det beror på.... ja, förutom att jag känt mig rätt så trött i slutet... och bevisligen så behövs det sovas en hel del. Nåja...  Hundarna sover ju tills jag vaknar.... så de vaknade åxå 10.10 med andra ord :)  

I övrigt idag ska jag hjälpa Pernilla måla en vägg uppe i sovrummet, sen ska vi köra ett core-pass. Nu börjar det vara dags att varva upp, för jag har tänkt att träningen, core och Zumba, ska starta upp i början av september. Gud så roligt det ska bli ! Jag tror att det blir 6:e säsongen Core, och det blir 2:a säsongen Zumba.  Det är så himla skoj, och även om man i slutet av varje termin känner att det blir rätt skönt att vila en period, så är det så JÄVULSKT roligt när man drar igång igen :) :) :)

Nu blir det ett par koppar kaffe, sen ska jag börja bege mig mot klubben. Ha en bra dag allihop !!

Gomorron..... lät inte rätt.... men.... Goddag :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0