Tisdagmorgon

Igårkväll gick det inte att logga in på bloggen för att skriva något, det kändes ju lite snopet.  Jag la mig rätt tidigt igårkväll åxå, har ont i halsen.... vaknade inatt någon gång och hade Väldigt ont i skallen....  Nu har jag varit ute med hundarna en sväng, ska dricka kaffe och sedan lägga mig en stund.  Min kusin Lena ska komma på mc i afton är planen, och då kan jag inte må såhär... måste ju piggna på mig.

Igårkväll skickade jag ett sms till Hannah och sa att hennes uppdatering suger. Fniss.... Hon befinner sig nu i Prag, och skulle idag uppdatera blogg och facebook. Tack älskade Hannah, jag undrar ju hela tiden var du befinner dig, och vad ni gör :)

NÄ... kaffe.... sedan sängläge en stund... möjligen en alvedon tillsammans med morgonmedicinen åxå...

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0