You´re beautiful it´s true....



Den här dagen har varit en fantastiskt bra dag :)  Promenader med hundarna lösa, hela dagen med Pernilla, skratt, härligt väder, tabletter som tar bort huvudvärken, tvätt tvättad, god middag, AHHHHHHH :) :) :)

Nu på kvällningen har jag suttit i soffan och klappat mina hundar och tittat på tv.... men gud vilket underbart liv jag har. Jag är så lyckligt lottad!  Jag har det så himla bra!

I morgon hoppas jag på bra väder igen... vill kunna vara ute med hundarna så mycket som möjligt... på kvällskvisten är det avslutning på agilitykursen och sen möte med festkommittén :)   En härlig dag som väntar alltså.

Trött är jag... det är väl för att dagen varit så fullsmockad och fylld av glädje... sånt tar på krafterna :)  Nu ska jag gå ut med hundarna en sväng, sen blir det att krypa isäng.  Hoppas ni haft en bra dag, som ni fyllt med något värt...   Hoppas även att ni får en bra natt, med god sömn.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0