27:e december 2011



Dagarna tickar fort mot det nya året.  Börjar vara dags att summera det gamla och jobba på önskningar och mål inför det nya.

Jag är så himla glad att jag började blogga. Att sitta och kolla igenom vad jag skrev och gjorde (nu står ju inte precis ALLT, men man får en bra hum)  är faktiskt riktigt roligt. Massor med småsaker, MASSOR med småsaker man gjort, hört, sagt, gett, fått, varit med om.... som annars skulle fallit i glömska, om jag inte kunnat gå tillbaka och läsa om dem.  Hundratals små små minnen att glädjas åt. Tusentals ögonblick av lycka att gång på gång återuppleva.   Man får ett bra perspektiv, för om man inte kunde påminnas om alla dessa positiva ögonblick, så kanske det negativa under året skulle få för stora proportioner, för det har funnits även mindre roliga händelser och ögonblick.

Nu blir det frukost här, sen ska jag ut med hundarna var för sig.  HOppas ni får en fin dag och att ni fyller den med nåt värt

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0