7000 kr.




Ok. Någon av de här sötnosarna har tuggat sönder min hörapparat. Jag använder den inte alltid när jag är ensam hemma, utan då får den ligga på en hylla i hallen.... jag behöver inte nödvändigtvis höra alla ljud härhemma, och tvn drar jag upp volymen på så att jag hör ändå.   Jag vet till och med när alla saker från hyllan åkte i golvet... men tänkte inte på att hörapparaten låg där. Nu får jag stå mitt kast. Laxa upp 7000 kr som den kostar, har jag inte råd med på långa vägar, så jag får helt enkelt vara utan. Hur länge det nu ska funka.... och när hörcentralen får nys om att den är söndertuggad..... Gahhhh..... FAAAN.... FAN FAN FAN.

NU känns det verkligen riktigt tungt. Ekonomin är jobbig nog som den är.... FAAAAN.

NÄ... nu måste jag stänga av alla maskiner och bara gråta. Helvete. Fan.  Förbannat åxå.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, usch då ,vad tråkigt att din hörapparat är trasig, hoppas och tror att hörcentralen skulle ha lite förståelse, eller åtminstone betala en del av den nya hörapparaten, jag hoppas och tror att det ordnar sig för dig, ja, vet hur det är, när ekonomin är skör redan innan, och när något oväntat inträffar, så blir det en hård smäll, men skickar dig lite kramar och hoppas och tror att allt ordnar sig för dig.Kram Marie

2011-12-28 @ 09:58:36
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Anna

Har du kollat så att det inte går på hemförsäkringen?

2011-12-28 @ 10:33:50
Postat av: Maria

Ja Anna, om jag inte vore så korkat ärlig så kanske det skulle funkat, men det går inte på försäkringen när HUNDEN tuggat sönder. Jag min idiot sa ju som det var. Skulle jag INTE ha gjort.

2011-12-28 @ 10:41:22
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/
Postat av: Vicke Rock the Dog

Mina fyra underbara doggkompisar...med ärliga blå... OK.. brunsvarta ögon...vi KAN verkligen utstråla total förvåning om vi vill och dessutom ofta helt oskyldiga....eler hur, vet det av egen erfarenhet... Nospussar !

2011-12-28 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0