ÄNTLIGEN kommit hem från julbordet!!!



KOmmit hem och släppt ut hundarna på gården för kvällspink, och nu snart isäng. Gud så trött jag är. Jag trodde INTE att det skulle bli såhär sent.  Efter maten, till kaffet ungefär.... då drogs det igång tidningssnack. Jag var inte förberedd på att det skulle bli flera timmars genomgång om både ditten och datten, tryck och redigering, upplagor och utveckling, tidningens policy... bla bla bla..... Sista timmen var jag helt slut. Jag blev så glad när några började resa sig. Vad händer DÅ tror ni?  JO då skulle det fotograferas!!!!  Vi skulle vara på en gruppbild. Vi kan säga såhär: Bilden ovan tog jag innan jag åkte. Tänk dig en bild flera timmar senare, fullständigt blek av trötthet, svart under ögonen, håret platt på ena sidan.... SÅ såg jag ut när jag kom hem, och jag säger bara det - publicerar de den där gruppbilden, där jag förmodligen såg ut som när jag kom hem...... då vet jag inte vad jag gör.

Nä helvete så trött jag är......     

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti :)

2011-12-15 @ 23:26:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0