Årets sista dag.



Oj, redan mitt på dagen ..... flexade visst in lite sent även den här dagen :)  Har varit ut med hundarna, samt varit ner i tvättstugan. Ok.... tvätten ska visst kännas sådär när den är skåptorr+. Själv kallar jag det fuktigt... men torktumlaren måste väl ha rätt? Den är ju NY  :)

Idag är lixom årets Dag på nåt sätt. Jag minns att jag såg Ernst på tv precis innan jul, och han sa att Julen är liksom festernas fest.... men det vet jag inte om jag håller med om. Julen är väl en mer mysig tid.... möjligen när man äter mest.   Nyårsafton är lixom lite mer av Frisyrer, paljettklänning, skumpa, glamour, här är det inte skinka och köttbullar, utan oxfilé och .... carpaccio ... fniss....   Lite top of the top :)

MEN... hur det än är med både ditten och datten, så går dagen fort. Jag måste kasta mig iväg på nya göromål för att hinna i år :)  

LIte sent att säga gomorron.....   men Ha en bra  Årets sista Dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0