Julaftonskväll



Frukostgänget minus Hannah som tog kortet :)

Den här fick jag av lillebror:


Den var helt perfekt :)

Nu har luften fullständigt gått ur mig. Eller, ska jag vara riktigt ärlig så har jag varit utan luft hela eftermiddagen... sedan förra inlägget har jag INTE gjort mycket mer än suttit i soffan med hundarna. DE har åxå varit helt utslagna. Det tar på krafterna att ha julaftonsfrukost :)

Alldeles strax ska vi gå ut så hundarna får pinka för kvällen, sen kryper vi isäng. I morgon ska vi INTE upp kl 6 kan jag säga... fniss.

I morgon hoppas jag på behagligt ute-väder, så man kan vara ute och gå mycket. Morgonrundan blir på pistad skoterled i alla fall, samma runda som jag gick nu idag med hundarna. NU är det kvällsrutinerna.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0