Mittiveckankväll

Idag har det blivit mycket tid utomhus. Det går lixom inte låta bli. Klarblå himmel, minusgrader, snö... såååå härligt :) :)

Efter morgonpromenad och frukost,  tog jag Kelly och gick upp till slalombacken. Jag gick för att höra med killarna som jobbar där, om de kunde släppa några hemlisar till tidningen.... de har ju tidigare andats om att det kommer nyheter ....     Ok... fick väl LITE att skriva om... men det sitter fast lite..., än så länge.

När jag kom hem från det uppdraget, bytte jag hund och tog med mig Molly. Vi gick nästan till slalombacken vi åxå, men vände lite före. Hon frös....   så... jag gick hem och bytte hund Igen, och tog med Paddy. Vi gick upp till backen, sen stannade vi på avlägget så han fick leka och springa allt vad han orkade. Herregud va han älskar att springa :) :)

Sedan har det varit lugnt här på Robertsforsvägen. Nu ska jag gå ut med hundarna för kvällspinket, sen blir det gokväll här.   Hoppas ni haft en bra dag allihop

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0