Ny dag

Japp, det mesta brukar ju kännas lite bättre när man sovit på saken. Så även det här med hörapparaten.  Jag får helt enkelt klara mig utan ett tag, och det ska nog gå bra. Jag är ju inte stendöv :) Jag skjuter problemet på framtiden, för framtiden är en sån där tid där det mesta brukar lösa sig :) :)

Det blåser inte fullt lika mycket idag, även om man inte kan påstå att det är vindstilla och speciellt skönt ute.  Kort morgonrunda blev det, laddar för en längre runda nu mitt på dagen. Jag skulle haft i en spark, så jag får träna lite med Paddy.... undrar om jag vågar fråga grannen om jag får låna hennes... är bara lite orolig att jag kör sönder den... har ju inte råd med fler utgifter om man säger så. Vi får se hur jag gör.

Nu ska jag i alla fall äta en sen frukost/tidig lunch.

Ha en bra dag, den här nya dagen :)

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0