Nytt - Både bra och svårt!

Nu börjar det vara dags att krypa isäng. Jag har kanske inte städat så mycket som jag först hade tänkt mig, men ... det var liksom livet som kom ivägen, så jag skjuter upp resten av städningen tills i morgon :)

Det här med Nytt. Alltså.... jag har fortfarande inte fått första tvätten torr än.... jag och den nya torktumlaren är inte riktigt eniga ännu.  Först körde jag den här manliga stilen- våga vägra läsa manual-stilen, så jag vred och tröck.....   Gick ner efter en timme och det hade väl i princip inte hänt nåt alls. Tvätten var blöt. Japp, jag vred lite till, tröck lite mer. Gick ner efter en timme och det hade väl inte hänt så fasansfullt mycket. Nu var jag ner, läste instruktionerna.... vred lite till.... Nu får vi se om inte tvätten ska vara torr i morrn bitti :)   Vore ju kanon, så man fick stoppa in den tvätt jag har i tvättmaskinen..... som var klar för några timmar sen.....  

Det här med nya saker.... Jag har köpt en ny telefon. Får väl hem den till veckan antar jag. Då kommer nästa pärs - att lära sig DEN.  Nåja... man får väl muta någon unge att lära mig i värsta fall.

Nu ska hundarna få ut och pinka... sen gör vi kväll. I morgon blir en kul dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0