Oki... då ska man varva ner ....

Idag har det inte varit kallt alls, men halkigt värre. Efter morgonrundan med hundarna, frukost och lite småplock, tog jag ut Paddy för lite drag-träning. Det gick superbra och han drog fint..... när han hade köttbull-skålen inom synhåll  :)    Nåja, jag fortsätter träna.... hoppas kunna ställa mig på skidorna framöver åxå :)

Efter Paddys pass, tog jag ut Kelly på ett lydnadspass. Slipade på fritt följ och snabba ingångar. Helnöjd :)    Molly jobbar åxå jättebra på ingångar nu, hon är jätteduktig :) :)    Lille Milo fick sig ett pass med hundmöten, och vet ni vad, han var superduktig. Han brukar vilja morra och skälla när man möter andra hundar, men han var HELT tyst, och hade fullt fokus.  Så.... hundträningen gick hur bra som helst kan man säga :)

På eftermiddagen tog jag en längre promenad med alla hundarna, sen middag medans hundarna tuggade ben. Lite tv och sen årets sista core-pass.   Nu ska jag ta ut hundarna en sista runda, sen krypa isäng och läsa lite för att varva ner.

Hoppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0