Redan kväll



Japp, då är det tisdagkväll. Har kommit hem från årets näst sista core-pass här i Bygdsiljum. Nu tar det ett tag innan man varvat ner såpass att man kan krypa isäng.

Ljuvligt ute! Snö och 8 minusgrader, helt perfekt :)   

Få se... vad har jag egentligen gjort idag?  Morgonpromenad upp till backen, mittpådagenpromenad runt byn... tränat lite med hundarna.... hmm.... sen är det en lucka fram till core-passet. Har alltså inte gjort så hemskarns mycket. I morgon vet jag inte om det blir just så mycket mer. Lång skogspromenad hoppas jag på. Idag funkade inte det pga att mina kängor ligger på tork. Jag berättade inte vad som hände igår när jag gick elljusspåret. Eftersom snön täcker det mesta, så täckte det även de där djupa sörjhålen .... så jag trampade genom isen med ena foten... fulla kängan med sörja ... och när jag skulle få mig upp så trampade jag ner med andra foten... sörja upp till knät... Inte kul. När jag kom hem fick jag duscha skorna både ut och invändigt ..... så det tar väl några dagar innan de torkat ..

Nä, nu ska jag väl gå ut med hundarna en sväng, sen lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Hoppas dagen varit bra för er :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0