Bästa utsikten i byn



Idag var det kallt igen. Morgonpromenaden blev ut på gården. Mitt på dagen hade temperaturen stigit till -18, så jag klädde hundarna efter konstens alla regler och gick en promenad. Kelly och Paddy älskar att springa, jaga varandra, springa upp i snöhögar, i djupsnön, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Molly och Ziggy fann det mer rogivande att gå nära mig och strosa i lugn och ro. Härlig promenad där alla fick ut vad de ville :)

Idag har jag även småstädat lite, satt upp texten på väggen som jag fick av mina tjejer till jul .. det blev kanonbra... nu ska jag bara skicka och förstora en del bilder från vår utlandsesa, för jag ska rama in några av dem och sätta runtom.



På ena väggen i köket sitter den.... Kommer att bli kalasbra :)

Kvällens Zumba gick super, och var lika svettigt och roligt som vanligt. Tänk att ett par timmar går så snabbt när man tränar, ifall det är kul samtidigt :)

Nu håller det på att vara dags att knyta ihop den här dagen. I morrn är det måndag och jobb igen. Hoppas det blir härligt väder, några grader mildare och sol :)   Hoppas kan man ju alltid.

Nä.... nu ska jag hänga framför tvn en stund, sen ut med hundarna, sen isäng.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Åsa G

Jo på morron vid 7,00 när jag paserade Bygdsiljum visade termometern -31 grader så din önskan om mildare väder idag, måndag, gick inte i uppfyllelse.

2011-02-14 @ 19:34:59
Postat av: Maria

Det stämmer Åsa. Det var -32 när jag steg upp. Allt annat än det jag önskat. Men hur det ändå är så blev dagen bra ändå :)

2011-02-14 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0