Helgen

Vilken underbar helg jag har haft. Gud så lyckligt lottad jag är ! . Jag säger då och då till folk: Jag fick det bäst jag... och vet ni.. jag MENAR det verkligen. Jag är helt övertygad om att det är få som är så lyckliga som jag. Jag har så mycket att glädjas över, har så mycket jag är stolt över, har så mycket i mitt liv som är djupa källor av lycka och glädje. Tänk ändå vad livet är härligt!

Hannah har ju varit hos mig i helgen och det har varit superkul! Nu har hon åkt hem och då blir det lite tomt tills man kommit in i det vanliga igen. Ser fram emot nästa gång :)

Idag har jag tränat Kelly på klossträning och att sätta tassarna på en target, en bricka. Träningstillfälle 2 spelade jag in, tyvärr var inte ljuset det bästa.... och en del håriga rumpor och annat var ivägen ibland... fniss... men det är väl DET som kallas att träna med störning :)







DET är vad jag tränat Kelly på lite smått idag. Fortsättning följer :)  Ska givetvis filma när jag tränar de andra åxå, eller åtminstone när vi gör nåt :)

Två timmars Zumba är avklarat åxå. Jättejobbigt, jättesvettigt och framförallt jätteroligt!!  Nu blir det duschen, sen får vi se om det blir någon tv, eller om det blir ut med hundarna och sen direkt isäng.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0