Lördagkväll

Idag har jag jobbat. Det ser ut att ha varit kanonväder, gud va härligt :)  Jag slutade jobba kl 16.15 ,sen gick jag ut med hundarna. Det var fortfarande ljust ute, tänk vad fort det går när det väl vänder :)

Ziggy släppte loss och sprang, han riktigt sträckte ut. Han lekte med de andra, rusade ut i djupsnön och upp i snödrivor. Så härligt att se!! jag blev så glad. Lille gubben, äntligen vågar han :) Kommer på inkallning lika bra som de andra åxå.  Ser ut att ska bli snäppet kallare i morrn. Hoppas de har fel..... vill kunna vara ute länge med hundarna....  men.... så småningom blir det ju varmt ute så man kan vara ute dygnet runt om man vill :)

Snart dags för sängen. Ska bara ut med hundarna en sista sväng. I morrn är det söndag..... ska sova länge ....

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0