Sovmorgon

Hannah tar lite sovmorgon idag, och det tycker jag hon gör rätt i. HOn har ju klivit upp tidigt fredag och lördag för att börja jobba tidigt. Idag jobbar hon eftermiddag på OK och börjar kl 15, så hon kan gott få sova ett tag till.

Molly ligger alltid under täcket hos Hannah när hon är här. Nu ligger Molly på Hannas kudde med huvudet på Hannahs axel, och sover hon åxå. Hon vill ligga nära sin kompis :) Det är så himla gulligt



Nu är det bara -12, så idag kan man nog ta en promenad, även om man måste klä hundarna ordentligt, så kan man åtminstone vara ute. Skönt!!  I morse när jag var ute så tyckte Ziggy att det var lite för kallt ändå, alternativt lite för tidigt på morgonen, för han la sig så jag var tvungen bära honom. Han är INTE lätt att bära ... fniss..

Strax ska jag arrangera lite frukost för mig och Hannah. Ha en bra dag allihop :)

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0