Gonatt

Gud va trött jag är. Klockan är drygt 21.30 och jag nästan storknar av trötthet. Jag ska bara gå ut med hundarna, borsta tänderna, sen är det hopp isäng för min del.

Dagen idag har varit en märklig dag.... den har varit Min... som alla andra dagar... så SÅ märklig har den ju inte varit om man räknar såååå.... :)   Har varit ute på en tvåtimmars promenad på skoterspåret, städat bort julen, tvättat, i övrigt.,... inte så mycket... ja tränat hundarna förstås.. och pratat med barna i telefon...

Nu finns inte en gnutta ork kvar i den här kroppen... fast ska man hårddra det så finns det ju alltid mer ork än man tror, men jag har inte ens tänkt prova, jag vill gå isäng helt enkelt :)

I morrn är det jobb från 8.30, så jag ska upp kring 6. Då är det väl helt legalt att lägga sig nu.. ja... det tar ju ett tag innan hundarna varit ute, jag har tvättat mig och borstat tänderna, ... bäst jag rappar på så att det inte blir så himla sent :)

I morgon är en annan dag. Sov gott
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0