Gran Canaria.... ljuva minnen



Okej Annica, här kommer nr 1 i bevisningen: Jag blev GLAD över presenten :)

KOlla in tjejen som sitter bortanför oss :) :) ... HUR avundsjuk ser inte HON ut :)   fniss

Idag har Pernilla varit här. Vi har fixat så jag har fått bilderna från vår resa, vi har kört ett zumbapass (höll på att skratta ihjäl oss) ätit tacos samt varit till min älskade lillebror och hämtat min mammas symaskin som jag nu fått överta. Brorsan har inte sytt alltför många styngn med den... så den gamla Berninan från -64 är i skick som ny :)

Jag har tränat hundarna i fotgående (det går förvånansvärt bra, även för Paddy, som är skarpare än han ser ut :) )  Varit ute på några promenader där de både fått springa skallen av sig, men även fått kommando att hålla sig nära. Faschinerande att Molly redan fattar. Nu på kvällningen blev det däremot så himla kallt. I skrivande stund -17, så kvällspinket gick oerhört snabbt. Nästan så att man måste ha koppel på dem så att de inte bara springer upp på bron utan att ha hunnit göra nåt.

I morrn är det jobb igen, och jag sneglade precis på klockan och insåg att jag är uppe en timme senare än jag brukar. NU blir det hopp isäng å det snaraste!!!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Annica

Hahahaha :D Gilla!

2011-01-06 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0