måndag morgon

Tyckte nyss jag skrev den rubriken, men det är bevisligen en vecka sen.

Har sovit lite knaggligt inatt. Inte urdåligt, men knaggligt. Kom isäng efter 23, vaknade nån gång av att jag plockade örngottet av kudden.... varför har jag ingen aning om. Vaknade kl 02 igen och var tvungen gå upp och dricka vatten. Lite segt att somna om. Vaknade 4.30 av att Paddy låg och gnällde. Han var pinksnödig.  Sen var det ännu segare att somna om, fast låg i djup sömn när alarmet drog igång.

Nu, en kopp kaffe in på morgonen börjar det kännas lite bättre.  Efter två till är det dags för morgonpromenad. Jag tror jag känner av ryggmusklerna efter gårdagskvällens zumba faktiskt :) Bra det, i morrn kväll blir det ju ingen träning för min del, så Pernilla får ta både core- och styrkepasset. Efter träningen ska hon komma och hämta mig och Ziggy på flyget :) SÅÅÅ spännande!!!

Ikväll ska jag steka lite köttbullar som jag ska ha med mig i morrn. Har haft med det när jag hämtat de andra hundarna åxå, ja, att bjuda dem /muta dem ... fniss..... och det har ju fungerat utmärkt.

Dags för andra koppen och lite norran.se

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0