Söndag



Då var nyårshelgen i det närmaste avklarad. Hannah och Lukas har hämtat lille Milo, och ordningen är återställd. Jag har nyss varit ute på en timmes promenad på skoterleden... lite väl mörkt, men härligt när det inte är så kallt. Mötte två älgar, men ropade lite högt, så de fann för gott att vika av in i skogen. Hundarna har sprungit som tokiga, och ligger nu utslagna och sover.

I morrn är det jobb igen. Herregud vad en helg går snabbt. Eller en vecka..... till och med ett år. Det gäller att försöka hänga med i svängarna så gott det går. I och för sig så är det ju en period framöver nu: januari och februari, som gärna kan gå lite snabbt.... sen kunde det ju få bromsa ner en aning. Till middag idag blev det tv4-räkor.  :)  Hannah och Lukas åt här, så jag passade på att lyxa till det lite. Gott var det i alla fall :)

Nu ska jag ner i tvättstugan en sväng, sen blir det nog tv om det finns nåt att se, annars blir det träning med hundarna.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt, nu hittade jag din blogg också! :-) Han är verkligen fantastiskt söt den där lille Milo!

2011-01-02 @ 19:11:45
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0