I morgon bitti

Idag har jag varit ute och tränat en stund med Kelly. Hon var superglad :)  Hon blir så himla lycklig när jag tar fram klicker, koner, apportbock och musmattan.... hon verkligen älskar att träna :)  Det gick jättebra och jag hoppas nu att jag får ett positivt svar av veterinären i morgon bitti. Då får jag nämligen veta resultatet av blodproven..... håller tummarna.

Molly fick gå ett spår... köttbulle-spår :)   HOn var kanske lite yvig, men hittade målet till slut :)  Hon blir åxå så glad när man ska träna...  Tänkte åka iväg till agilitybanan i morgon med henne.

Paddy fick sig en liten tur med cykeln :)  Myspaddy... nu sover han gott :)   Måste väcka honom strax, för då är det dags att ta sista pinkrundan. Det har börjat regna, så den rundan blir kort...

Kort inlägg.... men har ju skrivit tidigare ikväll.... det får räcka för idag. Har väldigt många tankar i skallen just nu... men släpper inte ut dem än....   får se i morgon om jag vågar öppna dörrarna för dem...

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0