Jobbig dag

I morse blev Kelly sämre. Hennes ögon blev röda, hon fick muskeldarrningar i kroppen, och hon blev slöare. Det blev att åka till Luleå, via Ånäset, för att lägga in henne. I Luleå på djursjukhuset sa veterninären nästan direkt att: Tyvärr så är prognosen lite dyster när slemhinnorna visar så stora tecken på blödningar. Jag höll på att svimma. Vadå dyster prognos? Men hjälp henne då!!   Kelly hade ont i hela kroppen, var öm överallt.... det var INTE kul att lämna henne och köra hem.   Pernilla och Hannah kom till mig så vi umgicks ett tag, Hannah stannar kvar här tills i morgon. Tack mina älskade tjejer!

Nu ska jag krypa isäng och försöka sova. De ringer från Luleå om Kelly blir sämre, och än har de inte ringt... det bådar ju gott. Hon får dropp och smärtstillande, samt dygnet-runt-övervakning. Det känns tryggt i alla fall.

I morgon vill jag att de ringer och säger att jag får hämta hem henne.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0