Lilla lilla älskade Kelly



De andra hundarna har fått minimalt med promenader och aktivering idag. Jag saknar Kelly helt enkelt. Jag har jobbat 4 timmar, och det var kul att få tankarna på annat en stund. Hannah var här hela dagen och åkte hem nu i kväll. Jag ringde djursjukhuset på telefontiden kl 15 och fick veta att hon druckit vatten och kissat. Då lever hon i alla fall. Hur det var med kroppen och inre organ fick jag inga svar på... utan fick veta att jag får prata med veterinären när jag ska hämta henne. När nu det blir. Hon visste inte om jag kan få hämta henne i morgon, utan de ringer.

Hannah har åkt hem... så inatt ska jag sova själv... eller.. inte själv... jag har ju tre andra hundar... men... tomrummet är stort när inte Kelly är här. Herregud.... jag är som ett barn. Har gråtit massor.... Kelly FÅR inte försvinna.

Nä... ska försöka ta mig samman och gå ut en runda med de övriga hundarna. Sen hopp isäng. I morrn får jag hoppas att de ringer och säger att Kelly är pigg nog att åka hem :)

Fyll dagarna med nåt värt !
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Uch vad jobbigt att inte få några besked men det verkar ju som om det är positivt så länge veterinären inte hör av sig. Hoppas hon får komma hem i morgon!

2011-07-05 @ 21:27:11
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Jag hoppas innerligt att du får hem Kelly snart.

2011-07-05 @ 22:28:49
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0