Med åskan försvinner värmen.

Nä det stämmer inte. Det åskade rejält igårkväll och regnade nåt vansinnigt... men det är varmt idag ändå. Åskan försvann alltså INTE med värmen, sommaren fortsätter varmt.  Fortsätter det vara uppehåll mitt på dagen, ska jag ta en vända till hundklubben innan jag börjar jobba. Molly ska få en vända på agilitybanan :)

Perkon puttrar ... måste komma ihåg att köpa kaffe idag, för de sista bönorna åkte i nu. Det är INTE kul när man ska koka kaffe, och upptäcker att det är slut. Det är nästan värre än att sitta på toa och upptäcka att papperet är slut.

Skulle ha haft upp tvn på väggen åxå....  Nils ska hjälpa mig... men måste höra med Börje först om det går några ledningar el dyl i den vägg jag tänkt sätta upp den. Tvbänken måste ut ... pronto.

Dagen blir nog fullspäckad utan att man direkt anstränger sig. Måste försöka få tag på en hovslagare åxå... Maja har trampat av halva framskon... och Prinsens hovar behöver tas om hand.

Ha en bra dag allihop, och försök fyll den med nåt värt.

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0