Mittiveckanmorgon



Då var det morgon igen. Äntligen skulle jag vilja säga... kring 3 inatt gick jag upp och försökte lugna en nattvandrare som skällde och morrade och gick runt runt. Vid 5 kom han till ro igen... men inte jag. Nåja... nu dricker jag kaffe och ska strax ta morgonpromenaden. Det handlar fortfarande om korta promenader för Kellys del...  Hoppas proverna som tas i morgon visar bra resultat!

Btw... ska kontakta hyresvärden och höra hur det blev med den där nya mattan jag skulle få i kök och hall...  den på bilden alltså.... den ska bort och en ny, snygg ska in. Det skulle nog inte hinnas innan jul..... men det är ju ett tag sen det var jul.... Men det kanske inte hinns Efter jul heller.... fniss     Dessutom är det ju så att pga för mycket hundkiss på vardagsrumsgolvet, så är det läge att byta ut den mattan åxå... undrar vad hyresvärden säger..... 

Efter promenaden blir det ägg och bacon-frukost, sen iväg på Westmans. SOOOM jag önskar att jag får vara kvar där!!!   Låter inte helt troligt att de ska ha råd att anställa.... men .... fan.... jag GER mig inte. Jag SKA dit :) :) :)

Nä, nu ska jag fylla på kaffekoppen!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Åsa G

Ja Maria det kanske var denna julen 2011 de snackade om =)).



Håller tummarna att provern på Kelly är bra.

2011-07-20 @ 18:54:31
URL: http://asagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0