Ok... inte alltför positivt... varken ord eller känslor.



Min älskade Kelly har blivit ormbiten. Det är fruktansvärt och jag bara håller tummarna att hon fixar det här... Var till vet och fick dropp och smärtstillande..... nu är det bara att vänta och hoppas. Hon sväller hela tiden.... lilla gumman... man känner inte igen henne.... och jag kommer nog inte att våga somna inatt... hon är mitt hjärta!

Annat jag blir ledsen över är såna här inlägg på facebook

Dumma cancer,Alla vill ha en ny bil, ny telefon, & gå ner i vikt. En person som har cancer bara vill en sak. Att bekämpa sin cancer. Jag vet att 97% av er inte kommer att sätta detta på din vägg. Men 3% av mina vänner kommer göra det. Sätt den på väggen för att hedra någon som dött av cancer, eller som kämpar mot det nu ♥

Alla vill inte alls ha en ny bil, ny telefon eller gå ner i vikt. Dessutom vill de allra flesta bekämpa cancer även om de vill ha en ny bil. Det finns inget antingen eller-förhållande!

Att försöka ge dåligt samvete för något, för att främja något annat, är enligt mig en vissen och urtråkig metod. Det finns så oerhört många sjukdomstillstånd, inte bara cancer, utan alla möjliga sjukdomar, och självklart skulle det vara optimalt om INGEN behövde vara sjuk, eller lida av någon åkomma. .... Utan att vara totalt och urbota egoist så skulle jag gärna se att Meniéres sjukdom gick att utrota åxå.

Jag hedrar alla människor som är värda det. Jag värdesätter alla, både sjuka och friska. Tjocka och smala. Om jag någon gång skulle önska mig en ny mobiltelefon, så skulle det inte vara på bekostnad av de mindre lyckligt lottade i samhället. 

Nu ska jag borsta tänderna... sen ska jag krypa ner bredvid min Kelly och titta på henne tills i morrn. Min älskade lilla gumma.... rid ut det här....   gode gud..... rid ut det här...

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller tummarna det hårdaste jag kan att det går bra. Håller med dig till 100 % ang inläggen på fb.

2011-07-02 @ 23:49:04
URL: http://asagustafsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller tummarna det hårdaste jag kan att det går bra för Kelly. Håller med dig till 100 % ang inläggen på fb

2011-07-02 @ 23:50:04
URL: http://asagustafsson.blogg.se/
Postat av: Gerd Häggström

Även om jag tillhör de 3% som inte sätter detta på min vägg, så hedrar jag alla som dött i svåra sjukdomar. Min mor 67 år gammal i en elakartad cancersjukdom, en av våra söner dog av att stora kroppsådern brast.Jag lider med alla som är sjuka oberoende vilken sjukdom dom är drabbade av.Det finns så många elaka sjukdomar, så man får vara glad att man inte än så länge har de värsta. Jag hoppas verkligen att din kära Kelle ska klara detta. Godnatt

2011-07-02 @ 23:59:11
Postat av: Tina

Hoppas hon blir bättre!! Kramar ditt er båda!

2011-07-03 @ 00:13:06
Postat av: hannah

men gud hur hon ser ut, lillalilla kellybelly! jag ska komma och pussa på hon imorrn :)

2011-07-03 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0