Snaaaaaart :)

Har precis kommit in. Var först på en 45 minuters promenad med Paddy, sen en kort sväng med de andra. Ska ju hålla mig vaken tills det är dags att åka och hämta Pernilla och Nils från festligheterna de är på ikväll.

Den här dagen har varit superbra. Gick lite trögt på förmiddagen... men det ordnade upp sig :)  Har städat lite, tvättat lite, promenerat rätt mycket, tränat hundar ..... jobbar med Kellys apport nu... och det kommer inte att dröja länge förräns det sitter :)  

Lille Milo är trött....det tar på krafterna att vispa runt som han gör :) ..  han fyller 1 år i morgon förresten... då blir han stor kille ... fniss...   och i morrn kommer Hannah hem från PDOL, så hon kommer hit i morrn afton nån gång.
Mitt på dagen i morrn har jag tänkt mig på hundklubben... tror jag tar Molly med mig den här gången, och kör nåt varv på agilityplanen... Hade först tänkt ta Kelly och träna på den andra planen... men har ändrat mig.  Hoppas på lagom värme... inte alltför varmt.

Dagens "värda"

promenaderna med hundarna
Träning och lek med hundarna
telefonsamtal med Hannah
Träffat Pernilla och Nils
Fick besök av Lena A
Städat och tvättat
Fyndat på loppis utanför ICA

Det var de störtsta guldkornen för idag :) 

Hoppas ni åxå haft en bra dag!

SNAAAAAAAART får jag åka och hämta ungdomarna :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0