Störd nattsömn.... minst sagt.

Jag och Hannah har INTE sovit mycket inatt. Jag har mått ostadigt... varit uppe och tagit extra medicin och åksjuketabletter under natten.... Dessutom har Ziggy skällt sig genom hela natten. Skällt och morrat, HELA natten.... väldigt korta avbrott. De andra hundarna ignorerar fullständigt hans skällande och morrande. De ignorerar förresten honom mest hela tiden. De känner nog att allt inte står rätt till med honom.  När någon av de andra hundarna skäller till eller morrar, så blir genast de andra på alerten och spänner sig.... men när Ziggy skäller och morrar... så lyfter de inte ens skallen från kudden.

Var ute med alla hundarna en sväng i morse... sen har jag vilat. Nu är jag uppe och dricker kaffe.... Hannah har lyckats somna några timmar, så hon får göra det. Vi får väl försöka turas om att sova och att gå ut med hundar.

Jag ringde och sa att jag inte kommer och jobbar något idag. MÅSTE ta det lugnt och försöka minimera intrycken...  och hoppas att det inte blir värre än såhär...    Jag ska in till Burträsk idag och hämta ut mer medicin, få se om det blir att vi tar Molly och Milo med och tar ett varv på agilitybanan på hundklubben. Vi hade planerat det, men vi får se om det blir av...

Nä, mera kaffe .... sen får vi se.

Ha en bra dag allihop, och fyll den så gott ni kan, med nåt värt!

Goförmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0