Veterinären ringde



Veterninären ringde ikväll. Tänk... att hon ringde en söndag!  Kellys levervärden var något förhöjda... så jag bad att få ta nya blodprov, för att kolla igen. värdena Kunde påverkas av hur länge sen det var hon åt, och det kanske var lite för nära inpå... så jag ska ringa i morgon och boka tid för nya blodprov.

I övrigt har dagen varit bra. Jag var på hundklubben och tränade lite med Kelly. Det var superskoj :)  Efter det har jag varit ute med alla hundarna på promenader, sen inte gjort så mycket. Det blev lax och ett glas vin till middag. Hade tänkt mig ett glas vitt, hade en liten slatt kvar, men jag råkade välta ut glaset, så det fick bli ett glas rött till laxen. Funkade det åxå :)

Hannah har kommit tillbaka efter sin heldag på stan med storasyster och lillebror. Nu ska vi bada hundar. Ziggy pissar på de andra hundarna, och ibland hinner jag inte ta undan dem, så det är några stycken som luktar piss. Efter badning blir det nog en kvällsrunda, sen isäng. I morrn är det jobb igen.

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni sluppit bli jagade av störda människor.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0