Återhämtning



Idag är det svalare... 13 grader nu, och vet ni, jag tycker att det känns skönt. Det behöver inte vara 13 grader resten av sommaren, men just nu är jag glad över att få en dags återhämtning. Kunna ta en längre promenad med hundarna utan att riskera att både jag och de får värmeslag.  Igår efter att solen försvunnit från balkongen, satt vi där några timmar jag och hundarna. Det gick ju an när det var skugga...



Det var gott med en kall fegis efter en av de korta och fruktansvärt varma promenaderna. Pernilla och Nils drog till stan igår, så jag gick bort till dem för att kolla till hästarna i värmen. De mådde prima :)



Ikväll har vi tänkt ut och rida jag och Pernilla. Ska bli mysigt :)
Nu ska jag ta itu med dagen. Ner till tvättstugan bland annat. Ha en härlig dag!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0