Dags att runda av dagen....

Idag har jag ju varit min första dag på Westmans restaurang/café och bar :)  Det kommer att bli alldeles lysande perfekt... så känns det :)    Samma tider i morgon: 9.30-13.30. Så, jag hinner ut med hundarna ordentligt på morgonen, och samma sak när jag kommer hem. Perfekt.

Nu är sommaren här på allvar kan man säga. Rejält varmt är det .... Ser ju ut att ska fortsätta åxå...   Inte värt att jag säger min mening och klagar... en del blir ju så upprörda när jag gnäller... fniss.... och det vill vi ju inte.

Försöker febrilt få tag på en hovslagare, men DET mina vänner, är inte lätt. Alla har fullt upp  (fullt upp med ledighet kanske? )  Nä... hovslagarna slits åt alla möjliga håll... finns inte en hel drös av dem precis... har man fått erfara. Mitt sista hopp (vad jag vet nu i alla fall) har inte svarat i telefon, varken igår eller idag. Har provat både hem- och mobiltelefon.... fan åxå... nu MÅSTE jag få tag på nån snart !!!

Nä,  nu är det dags att runda av och krypa isäng. Hoppas ni haft en bra dag!

Gokväll

Kommentarer
Postat av: eva-marie

har du pratat med eva-mari andersson i rönnliden,hon kanske har något tips om vem du ska fråga...tel 22014

2011-06-28 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0