Sol ute, sol inne :)



Den här dagen har varit helt fantastisk :)    Det var sol och härligt redan på morgonen när jag gick morgonrundan med hundarna. Efter rundan blev det kaffe på balkongen. När jag druckit kaffe och fipplat lite, så blev jag sugen på promenad igen, så jag gick upp till bergtäkten så hundarna fick rasa runt lite :)  När jag kom hem mötte Pernilla upp och vi åt lunch innan vi drog iväg hem till henne för att sadla hästarna och ge oss ut på ridtur.



Vi var ute i två timmar och red och det var så fantastiskt härligt. Snacka om rogivande :)  När jag kom hem så blev det ytterligare en promenad med hundarna, sen blev det en kall öl :)   Det blev ingen avancerad middag... utan jag drog i mig lite kyckling och korv... utan nåt till.... får satsa mer i morrn.   I morrn är det förresten viltspårskurs med Paddy igen. Avslutning på söndag, så det blir spår två dagar i rad :)  kul!

Nu är jag på väg isäng, alla hundar har lagt sig... förutom Paddy som sitter och spanar ut genom sovrumsfönstret och småmuttrar. Han brukar göra så tills jag lagt mig.... han har väl nån slags uppgift tänker han... fniss...

Nä, nu blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0