Tjohej, klackarna i taket



Midsommardagen....   Den har jag fyllt med värda saker :)  Jag har tränat med hundarna, promenerat med hundarna, tränat lite mer, promenerat lite till.... pratat med Hannah (synd hon inte var här)  samt ätit grillat hos Pernilla och Nils. Efter mat och surr skjutsade de hem mig i båten. Så sanslöst fridfullt det var att åka över sjön... 
Nu har jag precis varit ute med hundarna för sista pinket...  ska snart krypa isäng.

Förutom att ha promenerat x antal gånger och tränat hundar några gånger... så har jag åxå torkat piss. Jag håller på att vara något så sanslöst less på att torka piss. Tv-bänken är Ziggys favorit.... den måste jag kasta ut. Måste bara skaffa ett vägg-stativ till tvn först...   Det verkar inte spela någon roll om Ziggy är ute en gång i timmen... han pissar och skiter inne i alla fall. och det är inte bara nån skvätt här och där... Och aldrig verkar han känna igen Pernilla och Nils, Hannah eller Lukas heller. Fortsätter det här länge till... eller... behöver inte ens bli länge.. så känns det ohållbart. Vet i sanningens namn inte vad jag ska göra. Har frågat om tips och råd... men ingen verkar ha nåt ess i rockärmen.   Han skäller mer nu än han gjorde förut. Han kliver upp kring 4, halv 5 och vandrar... skäller åt ljud han hör....  lägger sig några minuter, sen upp och vandra igen. Jag har provat med DAP-spray, men det verkar inte hjälpa. Jag känner mig lite maktlös. 

Nä, nu ska jag krypa isäng. HOppas ni haft en bra dag, och att ni lyckats fylla den med nåt värt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0