YEEEEHHHHAAAAAA :)



Dagen började med morgonpromenad och tre koppar kaffe med grädde. Frukost tillsammans med Pernilla innan vi begav oss till Burträsk och naturbruksgymnasiet för att provrida hästarna vi ska ha i sommar. Det hade blivit en ändring som gjorde att giganten till häst vi skulle ha, blivit utbytt mot en modell mindre... och det gör iiiingenting alls :)

Efter ridturen packade vi in sadlar, ryktpåsar, träns, säkerhetsvästar mm mm mm i bilen och tog hem det. På torsdag kommer hästarna, vi får dem hemskjutsade. Tack Tage och Ingemar!

Jädrar i mig så varmt det har varit idag. När vi kom hem gjorde vi en kycklingsallad som vi åt ute på balkongen, sen åkte Pernilla hem och jag tog en runda med hundarna i sakta mak.  Eftermiddagen har gått i lugnets tecken... ytterligare en promenad där hundarna fick springa lösa.... en kopp kaffe.... till middag det som blev kvar från lunchen...

19.30 var det dags för "spring tillsammans"- gruppens tredje spring-tillfälle. På torsdag är det fjärde gången, vilket betyder att det är halv-gjort. Vi ska springa 8 gånger, sen är det semester, vilket innebär: promenader och umgänge med hundarna, ridning och umgänge med hästarna, umgänge med Pernilla och Hannah hoppas jag :) samt en herrans massa sol.

Nu håller det på att vara dags att ta ut hundarna på kvällspinket. Sen dags att krypa isäng. I morrn fyller Pernilla år, så vi ska luncha på Vestmans :) :)

Tänk vilket härligt liv jag har :)   Mellan skoven är det ju helt underbart!  På nåt sätt så fick jag det bäst. Det har jag sagt många gånger, och det tål att upprepas. Jag är nog världens lyckligaste människa :) :) :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Jannice

Härligt Maria!! Du är helt klart värd att vara lycklig!!

Kramen J

2011-06-07 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0