Är du vaken?

Klockan är 06.40 och jag är inne på andra koppen. 8.30 kommer Pernilla och hämtar mig, ska iväg in till stan och hämta Hannah och Lukas bil, samt lille Milo :)   Milo ska vara här tills i morgon och vi ska ha såå roligt :) :)

Jag ska ta många kort så ni får se så himla fin han är. Han har fått så himla mycket päls, långhårig har han rent av blivit.

Ett par minusgrader och tämligen grått är väderrapporten just nu. Men som alla vet, den här årstiden växlar det snabbt, så hux flux är det klarblå himmel och sol. På  tal om sol, snart är balkongen klar, och gud va fin den blir. Ska fota den åxå och lägga ut. Snart kan man sitta därute med kaffekoppen och alla hundarna och bara njuta :) :)

Nu ska jag njuta färdigt av kaffet jag har i koppen, sen ska jag gå ut med hundarna. Vi hörs mer senare idag :)

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0