Fredagkväll

Känner igen rubriken... inte så länge sen jag skrev den.. inte kan det väl vara en hel vecka sen?

Nu är i alla fall arbetsveckan slut. Det har snöat inatt och idag, så efter jobbet blev det INTE skoterspåret som promenad med hundarna. Jag gick på vägen upp till slalombacken, vände och gick hem igen. Det får hundarna nöja sig med i promenadväg i afton. Med tanke på hur de ser ut just nu så har de inget att invända.





Well.... finns säkert många djupa tankar ikväll.. men för tillfället får det räcka med dessa bilder. Jag är helt slut, som vanligt på fredagkvällarna. Hundarna är trötta åxå, så vi gör kväll nu. Ska dra i mig sista klunken i vinglaset, gå ut med hundarna, fixa tänderna på mig och ziggy, smörja mig och nämnda hund, sen isäng. Ha en fortsatt bra fredagkväll ni som orkar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0