Gomorron

Då var det onsdag. Jag har petat i mig tabletter och hoppas kunna jobba idag. Det känns inget vidare, men jag har ju så nära till jobbet att jag går hem om det inte funkar.

Jag har stapplat runt med hundarna en sväng ute.... är inte tal om några direkta promenader när man känner sig såhär. Det är sämre än igår....  tycker rent lite synd om mig själv faktiskt. Detta är så jävulens jobbigt....

Alla som är friska har tusen önskningar. Alla som har en sjukdom har åxå tusen önskningar, och en av dem är att bli frisk. Att helt enkelt slippa skiten.

Nä... nu gäller det att ro igenom det här skovet.... jag är ju på benen i alla fall, ligger inte i sängen och kräks av yrsel... så det är ju inte när det är som sämst. Tack och lov.

Nu ska jag vila en stund innan jag börjar jobba.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0