Nu är tisdagen slut.



Den här dagen har varit både och. Det har varit underbart väder, jag har tränat med hundarna, filmat och fått experthjälp av Karina via facebook. Det är guld värt Karina, jag är så himla taggad på att göra om och göra rätt :) 

Jag har ju varit ostadig ett tag, och nu i eftermiddag blev det värre. Kvällen har gått riktigt tungt, så det blev ingen träning. Nu har jag varit ute med hundarna en sista sväng, och är på väg isäng. Jag bara Hoppas att det är bättre i morrn när jag vaknar. Jag brukar försöka vara positiv varje dag, försöker se saker från den ljusare sidan... men när det känns såhär som det gör nu, så måste jag verkligen anstränga mig för att vara positiv. Eller... anstränga mig var nog att överdriva...  det kan bli mycket värre än det är nu.... så DET är ju positivt... plus allting annat åxå för den delen... mina barn, hundarna, kompisarna, vännerna, hockeyn,  etc, etc...  så.. när jag tänker efter är ALLT förutom Meniéren positivt.  Det är alltså bara EN sak som är negativ... och det är att jag är ostadig och känner mig mindre pigg. ALLT annat är ju faktiskt positivt :) :)   Så... då blev det plötsligt lätt att vara positiv igen. Positiv men ostadig. Positiv men trött och slut. Nu kryper jag isäng. Jo.. ytterligare en positiv sak: Nu är dagen slut!  Fniss..

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0