Slut

Nu är onsdagen åxå slut.. och det känns bra. Jag orkade vara kvar på jobbet hela arbetsdagen från 11-18, med en lunchbrejk kl 13.30, men gudarna ska veta att det inte var med någon större fart och fläkt jag arbetade. Men det var väl inte det viktigaste heller, att det skulle vara med fart och fläkt.

Efter jobbet gick jag en tungbent promenad med hundarna, sen har jag i princip legat. Nu ska jag ta ut hundarna på gården för en sista pink, sen kryper jag isäng. I morrn är jag ledig och det känns skönt.

Paddy är risig i kistan, vet inte varför....  kan ju ha tuggat i sig nån råtta eller nåt som inte var av högsta kvalitet förstås....  Han fick rå köttfärs till middag, få se om han är bättre i morrn. Annars kan hända man måste ut inatt åxå.... hoppas vi slipper det.

Nä... nu gör vi slut på den här dagen.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0