Trött



Gud så trött jag är, ska jag rent måsta krypa isäng före kl 22 ?!  ja, det verkar inte bättre. Nu är Milo här, vi har gått några promenader, jag har jobbat med att klicka in honom, i övrigt har han mest busat runt med Kelly. Milo vill vara där Kelly är, så har det alltid varit. Han vill ligga nära, springa bredvid.. han gillar Kelly och ser henne som en adoptivmamma tror jag :)

I morrn är dagen då jag börjar kurs med Kelly. Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli hur kul som helst.

Nä alltså... jag fungerar knappt.... jag är så himla trött. Måste nog vika in ögonlocken. Var nyss ute med hundarna... nu går vi och lägger oss. Väl mött i morrn.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: malin

Men så söt

2011-03-20 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0