Vägen är bar :)



Jo, jag vet att det kommer att snöa mer, men just idag är vägen bar :)  och då får man äkta vårkänslor. Ett par minusgrader och sol... låter helt perfekt.... och det skulle det vara åxå, om det inte blåste så förbaskat. Har varit ute på några rundor, men det SER bättre ut än det KÄNNS. Men, man blir så glad av sol och av att kunna se de vita strecken på vägen :)

Idag har jag bytt rumsbord. Blev lite jobbigt att skura upp rottingbordet... fniss.... så nu har jag ett vanligt, lätt-torkat bord.


Han får problem med att nu upp och lägga nr 2 uppe på skivan... få se hur han löser det :)

Tränat lite med hundarna, småstädat lite... satt upp en hylla...  mer än så blir det inte idag, känner mig inte hundra. Fast man får vara glad om man känner sig 70 en del dagar. Obs, inte SOM 70 ... fniss...

Nu ska jag snart ut med hundarna igen, sen blir det någon sagolikt god middag skulle jag tro...   och efter det blir det nog lite soffhäng för att kolla om fötterna ligger skönt på nya bordet, sånt måste ju åxå klaffa :)

Att soffan är skön att halvsova i , det finns det bevis för i alla fall


Ikväll känns det som att jag kommer att orka vara uppe rätt länge...  fast... klockan är ju inte ens 4 så det kan ju hinna ändras innan klockan hunnit slå 22. Men.. vi får se :)

Ha en fortsatt härlig lördag!

Goafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0