Vasaloppet



Men gud va spännande Vasaloppet blev :)    Såg sista timmen ungefär och jisses va kul att se. Inspirerade och peppade tog jag och Pernilla hundarna och drog iväg på en skidtur på sjön. Det var många år sen jag åkte, och det kändes väldigt ostadigt till en början. Pernilla gav mig några tips: tex: om du inte håller armarna i 90 graders vinkel HELA tiden så blir det bättre. fniss....   men jag ramlade i alla fall inte en enda gång :)

Hundarna sprang och sprang... förutom Ziggy då...   Pernilla röstade för att vi lämnar honom hemma nästa gång så att vi kan åka lite fortare.

Nu blir det kaffepaus här, sen äta lite för att senare gå iväg på zumbacentret. Hoppas ni alla haft en bra dag i solskenet


Ha en fortsatt bra dag, och en bra kväll!

Goafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0