Änglar

Det här med änglar är faschinerande.....   finns de? Jag tror det. Det finns både änglar som vi inte ser, och änglar mitt ibland oss.

När jag skaffade Kelly, min hund från Portugal, blev jag redan från första stund så förvånad över att hon vill ha ögonkontakt så mycket och så länge. Hon får nästan aldrig nog av att se mig i ögonen. Många kvällar när vi lagt oss och hon ligger och tittar mig i ögonen, har jag haft känslan- mamma... har DU någon inblandning i det här?

Min mamma har alltså varit död i 6 år.  

Änglar finns även här mitt ibland oss. Levande i allra högsta grad. Änglar är de som hjälper oss utan att ha i åtanke om att få något tillbaka. De som alltid finns vid vår sida, redo att sträcka ut en hjälpande hand när vi behöver. Vi kanske inte ens pratar eller träffas så ofta....  men ÄNDÅ finns de där, och hjälper utan att tveka det allra minsta. DET är faschinerande.

Har NI en ängel vid er sida?  Jag hoppas det.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Stina

Har du sett dom små vita prickarna som man kan få på kort ibland? Jag såg på någon Tv-show där någon synsk kvinna var med och hon sa att det var änglar så nu tror jag på att de är änglar! :)

2011-05-13 @ 22:54:47
Postat av: Åsa

Maria det är KLART att vi har folk runt om oss. Jag tror stenhårt på det. Min mormor brukar komma och besöka mig i bland.

2011-05-17 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0