Gomorron Fredag



Idag ska jag in till stan en sväng. Pernilla ska följa med. Jag ska på AF och sen ska jag försöka hitta en spårsele till Paddy. Jag hade besällt en från DjurMaxi som kom igår, men den var för liten. Jag behöver den ju i morrn, så jag får köpa en på stan idag.

Strax ska jag ut med hundarna på morgonpromenaden, sitter och dricker kaffe nu först. Tre koppar, sen ut :)

Jag och Pernilla ska ju kika på hästarna vi ska ha i sommar. Det där med sommarhäst blev väldigt snabbt bestämt, det är Pernilla som prompt ville ha det... de som känner Pernilla känner sig som frågetecken, eftersom hon aldrig varit sådär jätteintresserad av hästar... sådär lite lagom bara...   men det ska bli himla kul. Jag har ju haft häst, så jag tycker det ska bli supermysigt att rida igen.   Pernilla har ordnat så att vi ska ha två hästar från naturbruksgymnasiet... och jag skrattade när hon ringde och sa: Mamma, Tage frågade om vi är höjdrädda, nä sa jag.... Hur stora kan de bli egentligen, frågade hon och jag skrattade rakt ut . Som sagt - spännande ska det bli :)

De kommer i mitten av juni, och blir kvar till i slutet på augusti, så det ska väl hinnas med några ridturer :)

Nä, nu ska jag hälla upp tredje koppen, sen ska jag väcka hundarna och gå ut.

Ha en bra dag!

Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0