Hej då Tisdag

Tisdagen har runnit ut mer eller mindre. Nu hinner jag inte fylla den med så mycket mer.

Morgonen drog igång tidigare än kroppen ville.... men förkylningen behövde vakna... så kroppen var tvungen haka på.   När jag äntligen fått mig upp, druckit kaffe, klätt mig, kommit mig ut med hundarna... så började det regna. Det blev en kort sväng med jyckarna, sen hem igen. Fram på dagen såg det hyfsat ut, så jag klädde mig och gick ut igen. Borta vid återvinningen.... började det regna... så jag genade över Gunnars gård, sen gick jag handlarbacken ner, och hem igen.   Aftonrundan blev däremot en trevlig tillställning, med sol :)   Att Paddy fångade en fågel som han tuggade i sig nästan helt.... var mindre trevligt... men han var nöjd :)

Jag har varit slö med hundarna idag faktiskt. Ingen träning alls.... de har haft ännu en vilodag.

Ikväll har "spring tillsammans"-gruppen som jag och Pernilla startat, haft sitt första pass, och det var superkul :)  Vi kör tisdagar och torsdagar under Juni månad, sen blir det semester.

Nu ska jag ta ut hundarna en sista sväng, sen dra i mig hostmedicin och gå isäng. I morgon kommer Milo, och han stannar tills på måndag. Hannah och Lukas drar till stockholm över helgen :)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0