Inne på femte veckan

Skovet är inne på sin femte vecka och jag är både less och ännu mer less. Jag mailade min läkare häromdagen och frågade om det inte kommit några nya rön i fråga om Meniéres sjukdom... men har inte fått svar än. Troligen har det inte kommit nåt nytt, men vill vara helt säker.

Morgonrundan avslutades i spöregn, och hade jag varit smart så hade jag tagit på mig regnkläderna redan från början.... men.... fniss.....  det gjorde jag inte.... på 10 minuter i spöregn hinner man bli ordentligt genomblöt . Nu har jag kokat kaffe och ska strax avnjuta det, sen ner i tvättstugan och köra igång ytterligare en tvätt.

I afton ska jag och Pernilla springa runt byn, ska förbanne mig springa ifrån Meniére :)

Nu kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0