Fredag... jobbat.... träningsvärk

Ok. Det är fredag. Jag har jobbat... på ett RIKTIGT jobb. Jag har varit ICA-tant idag :)

Japp, en hel dags jobb sätter sina spår.... jag är helt slut.  Dessutom har träningsvärken från gårdagens Box-pass börjat göra sig påmind...  så ... Ja.. jag känner mig inte alltför pigg och rask såhär på kvällskvisten. Lägg därtill att jag gråtit mig genom i stort sett hela Idol-programmet.... så har ni mig i ett nötskal: Trött, söndergråten, lemlestad kärring :) :)

I morgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Brukar bli kring 3-tiden.... hoppas det blir senare.  Sen ska jag promenera med hundarna och träna dem hela dagen. :)

NU ska jag snyta mig, torka tårar, sen gå isäng.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0